Problem med blogg.se

Jaa hörni, de blir visst aldrig färdiga med den här jävla bloggportalen.
- Sidorna slutar fungera (askul när man skrivit en lång kommentar och de ba "EN KO HAR SMITIT FRÅN SIN HAGE OLOLLOLL ÄGD".
-Kommentarer går inte att publicera som de ska, det går heller inte att publicera flera samtidigt.
- Det går inte att dra in bilder till inläggssidan längre utan man måste spara varenda bild och ladda upp dem. Asjobbigt eftersom många av bilderna jag lägger upp här är från facebook *lat*
- Sedan märkte jag även nu när jag satt och läste i arkivet (hallå vem läser inte sin egna blogg ibland liksom?!) att vissa bilder har försvunnit, så inläggen verkar HELT osammanhängande när bilden som skulle binda ihop allt är borta.

Så till blogg.se:
Hej. Fixa allt detta så ska jag sluta klaga på er.
 

Bilden är inte från idag, utan från någon annan dag.


Postat av: Elsa
2012-07-09 - 23:46:45

Svar: Okej, maila din adress till [email protected] så mailar jag mitt kontonummer så du kan överföra pengarna :)

URL: http://bloppisbyelsainsulander.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0