Bubbleroom

På Bubbleroom.se finns tusentals produkter i alla kategorier att välja mellan, och hemsidan har till och med blivit utsedd till Sveriges bästa butik! Själv har jag inte handlat något från Bubbleroom, men jag går alltid in där när jag behöver hitta inspiration. Min favoritkategori är skorna, det finns så sjuukt mycket snyggt och massa olika modeller, vill bara krama alla så fina är dem!

På bubbleroom har du rätt att ångra dig och skicka tillbaka varan 14 dagar efter att du har köpt den, vilket är jättebra för då kan man ju lämna tillbaka om det inte passar! Tråkigt att få hem för små kläder ju :/
Det är även väldigt snabb leverans, så man behöver inte vänta i flera veckor som det kan ta för vissa andra nätbutiker! Jag tycker absolut att ni ska gå in HÄR och kika på sortimentet. Det finns ju massa snyggt på REA-avdelningen också för dem som vill spendera lite mindre pengar :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0