Välkomnar mig själv tillbaka till internetlivet

Hänger runt på tumblr en del, dock vill ni nog inte följa mig där cuz its all about mah fandom. Tokio Hotel vill säga. Och lite Kill Hannah. Väldigt lite.
Midsommar spenderades hos Kenny tillsammans med Robin och Anton. Spelade krocket och trivdes. Cyklade hem i regnet också, trivdes inte så mycket då.
Har blåst såpbubblor, och insett hur lite som krävs för att göra mig lycklig.
Imorgon åker jag till Göteborg för att pussa på min systerson Oscar, tänk vad livet äger ändå.








Postat av: Sanna
2012-06-24 - 10:51:29

sv: ja jo vad du gjorde just den dagen såg jag, jag tänkte lite mer om du hade trevligt allmänt hela helgen. Förlåt att jag var lite otydlig !

URL: http://moonzanna.se


Postat av: jenna ~det kan aldrig bli för mycket rosa~
2012-06-24 - 15:55:53

fiin blogg du har, den verkar intressant :D

URL: http://nattstad.se/jennaoberdieck



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0