Band jag ska se innan jag dör


Rykten säger att Tokio Hotels nya album släpps nu i vår, och då åker de förhoppningsvis ut på turné. Kommer de inte till Sverige så åker jag och klubbar ner dem. DOCK så är jag nästan helt säker på att jag skulle svimma när jag såg dem, så det kanske inte är jättestabilt.



Breathe Carolina. Lite osäker på hur de låter live, eftersom det är mycket specialeffekter i musiken. Men bara tanken på att få stå mitt i publiken och dansa röven av sig till BC ger mig rysningar! Tänk en sommar på utefestival typ. Åh livet.


Mötley Crüe formade mina yngre år, och det skulle vara magissssskt!


Och såklart, Kill Hannah. Skulle döda för att få se dem igen!

FRÅGA: Vilket band vill du helst se live?



Postat av: ASTA
2012-03-22 - 18:00:38

Åh, We butter the bread with butter. Dom hade jag velat ösa till haha. Och Bring me the Horizon även om dom kanske inte är så bra live, är ju själva upplevelsen som räknas mest!

Har du sett TH innan? :D

URL: http://kidasta.blogg.se/


Postat av: Miranda
2012-03-23 - 08:53:08

Min lista på de jag sett.

1. Tokio Hotel ;)

2. Neverstore

3. The Hellacopters

4. Sex pistols :D

5. Dead by april.



Sen en massa jäkla fler haha :)



De jag vill se är The all american rejects, breaking benjamin och All time low hihihi :)

URL: http://miiranda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0