Musiktorsdag

Jag har kommit på en awesome grej! Jag tänkte att jag skulle organisera innehållet lite här i bloggen, mest för att jag själv ska hitta inspirationen lite. Och efter att ni (några iaf) har svarat på frågan jag ställde för ett tag sedan så bestämde jag mig för att börja med musiktorsdagar!

Det kommer alltså gå ut på att jag endast lägger upp musik i bloggen på torsdagar, och NI får jättegärna tipsa om band som ni vill att jag ska lägga upp. Kanske har ni ett favoritband som ni tror att jag skulle gilla? Hit me!
Har du även ett eget band som du skulle vilja att jag spelade, så langa en kommentar!

Än så länge är detta bara en tanke, så jag vill veta vad ni tycker?
Skulle ni gilla det, eller är det dötrist?




Postat av: Dellz - Två liv, en blogg ♥
2012-03-19 - 14:55:26

usch då.. här är de vår :D de är bara bra här, hur är de själv?

URL: http://bezzieochdellz.blogg.se/


Postat av: Dellz - Två liv, en blogg ♥
2012-03-19 - 15:41:18

skönt de, ja visst är dom :D är helt kär!

URL: http://bezzieochdellz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0