The Sims 3 Showtime

Tänkte köra en liten utvärdering nu när jag har spelat i några dagar. När jag bytte dator försvann alla mina spel, så nu har jag bara orginalspelet + Showtime :)
Jag tyckte att spelet var himla kul, men jag trodde det skulle finnas mer att göra. Än så länge har jag dock bara testat på att vara sångare, så jag vet inte mycket om de andra yrkena.
Dock finns det en sak som jag tycker är tråkigt, och det är att man måste vara två simmar i ett hushåll om man ska kunna åka på turne. Jag spelar oftast bara med en sim, och då jag nu är sångare så vill jag gärna åka på turne,  så det betyder att jag måste hitta en kille som kan flytta in, typ.
Sen så funkade det inte att spela online för mig ett tag, så det har jag inte testat på så mycket.

MEN, vill ni bli vän med mig i spelet så heter jag corneliafriman.



Postat av: Sera
2012-03-13 - 17:58:58

Spelar mest själv tvåan, men blir intresserad när du skriver om 3:an... Fin blogg, kolla gärna in min!!

Postat av: Anonym
2012-03-13 - 19:22:07

har en tävling på bloggen, vinn vilket smycke du vill från alottalove.se !



tävlingen finns här -> http://amandapersson.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-fran-alottalove.html#comment

URL: http://amandapersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0