Bästa dagen på länge!

Såhär har min dag sett ut:


Satt ute i solen hela skoldagen. Egentligen hade vi lektioner men vi satt endast och solade. Här är jag och Anders dock duktiga och pluggar svenska i blåsten. Papprerna flög överallt!

Efter skolan var jag hemma en stund, sedan gick jag en sväng på stan med Nemå, samt gick hem till henne och fick med mig en påse med kläder hem samt böcker och solglasögon. Hon ska flytta så allt skulle bort.


Efter det gick jag ut och åt kebab med Nathalie, och sedan gick vi världens längsta promenad i hela stan och pratade om allt och ingenting. Så himla skönt att bara prata av sig allt!


Kom hem strax efter 9 och satte på mig myskläderna. Både shortsen och tröjan är från Nemå, men shortsen fick jag för länge sen :)
På tröjan står det "I want to master life and death", vilket är en låt med DDG.
De, och den låten, var våra liv ett tag. Nostalgi ♥

Nu sitter jag i sängen och glor runt på nätet, är skittrött.
Hoppas att ni hade en lika awesome dag som jag har haft!



Postat av: Isacs Mamma
2012-05-05 - 01:55:15

Nu du söta du så är vinnarna upp i bloggen, och ja så klart en ny omgång!



Så kika och lämna en kommentar att du är med i nästa omgång i morgon :)



här kommer direktlänken:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-bloggar-ny-omgang.html



Hoppas du får en Fin Lördag!

URL: http://isacsmamma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0