Eurovision Song Contest

Nej, jag såg inte ESC på tv, men jag läste på facebook att Loreen vann. Trodde faktiskt att hon skulle göra det med, så det var ju hur kul som helst!
Dock så tittade jag på Svtplay idag, på snabbgenomgången och röstningen. Jag trodde faktiskt att dedär Jedward skulle va mer populära. De kanske inte hade en bra låt, men jag har iallafall fått för mig att de är rätt poppis..?
Och så tyckte jag att Tysklands bidrag var helt okej, men det gick visst inte så bra för dem heller.
Loreen förtjänade verkligen vinsten, alla andra bidrag lät bara såååå tråkiga! Samma sak varje år ju!


Idag var sista skoldagen. Är lite känslomässigt dämpad idag, orkar inte riktigt.
Kommer nog fatta om ett tag att jag inte längre är en allmän kursare.
Att jag nu är utbildad och arbetslös.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0