God morgon!



Sitter här förkyld och äter jordgubbskräm. Dock så bränns det på tungan hela tiden, som om jag åt något jättestarkt. Åååh hatar att bli sjuk, och så regnar det med.



Postat av: ELINA
2012-05-09 - 15:24:55

sv: Nä, det går inte. Grejen är ju att hon inte kan anställa NU, men kanske senare (antagligen) och att arbetsförmedlingen nu stressar mig vidare. Och jag kan inte göra något. ELLER HUR? Tycker jag med, men NEJ, man ska ha JOBB så fort som möjligt. Antar att de inte vill betala ens praktik huuuur länge som helst (lol typ 4 månader har de betalat nu...). Deras system är så fucked up.

Ja, men de är bra, IBLAND. De var ju de som hittade detta åt mig. Men ändå. Skitdrygt.

URL: http://roccam.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0