Jag mår bra.

Som ni har märkt så har jag varit väldigt inaktiv här på bloggen ett tag. Först hände det massa skit i mitt liv som gjorde att jag inte kände mig peppad på något alls, och sedan när det löste sig så vart det asfint väder hela tiden och då försvann blogglusten igen.
Har varit aktiv på instagram, och kommer fortsätta vara det. CORNYZ heter jag där, så ni vet.
Jag kommer tillbaka hit såsmåningom, så fort jag hittar inspirationen igen!

I helgen har jag iallafall umgåtts med min fina pojkvän, och så har vi haft massa kul i skolan i veckan.
Bland annat spelat kubb,
som ni såg på videon nedan.
Förhoppningsvis håller vädret i sig, för jag vill bli bruuuun!

Men som sagt, jag mår bra, och livet äger just nu. Är omringad av bra folk och har det jättemysigt.
Hoppas ni också mår bra :)




Postat av: Ebba
2012-05-21 - 18:21:44

vad fin du är!

URL: http://yofozoo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0