Tampons For Free



Kolla vad jag fick hem idag från Tampons For Free!
Superbra eftersom jag behöver nya rakhyvlar haha! Vill ni också få ett paket tamponger hem i brevlådan varje månad? Då tycker jag att ni ska gå in på deras hemsida och bli medlem!
Det är helt gratis såklart, och det enda man behöver göra när man fått hem paketet är att gå in på hemsidan och svara på några enkla frågor om reklamen som kommer med asken.
Till exempel vad man tycker om produkten, om man skulle vilja köpa den osv :)



Postat av: Jennie
2012-05-10 - 15:49:50

Hej!



Jag har dragit igång en tävling på min blogg i samarbete med BrilliantSmile gällande deras senaste produkt på marknaden - BrilliantSmile whitening boost toothpaste.



Du har nu chansen att vinna 1 av 4 tuber och tävlingsreglerna är väldigt enkla. Direktlänk till tävlingen: http://jenniemariajohansson.se/2012/may/utkast-maj-8-2012.html



Hoppas du vill vara med och tävla!

Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlingstips!



/ Jennie

URL: http://jenniemariajohansson.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0