Tjäna pengar med Bloggerfy

Nu kan man tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra! Tycker dom är värda en liten "like" på Facebook, vad tycker ni?



Postat av: ELINA
2012-05-20 - 18:20:57

sv: Men åh, skriv inte så. Då vill jag ju blogga ju!! Hahah. Men TACK ♥

Ja, man blir så less! Visst, klandrar inte alla yngre som går igenom "den fasen" klyshiggggt, men ja. Du fattar. Handlar inte bara om det, jag har så jävla svårt att hantera allt som har med copycats att göra, och när jag inser att NÅGON NÅNGÅNG kommer gå in på min blogg och tycka att jag är copycat av någon stör mig skitmycket. Även om det kanske aldrig händer, men man vet aldrig. Hahah, jag är så jävla skadad! Men jag kan inte förklara och ta allt copycatskit från början heller. Nån gång kommer jag säkert behöva göra det, men orkar fan inte just nu, hahaha.



Lungtfan :DD

URL: http://ROCCAM.se


Postat av: Ninni
2012-05-20 - 19:03:53

Jag håller nog faktiskt med även fast jag själv kan känna igen mig att jag också kanske gör så. Inte i samma mån som dom men du förstår nog vad jag menar. Frågan är ju bara var gränsen går... :o

URL: http://ninjapuff.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0