Om att laga en vänskap.

För tre år sedan var chansen väldigt liten att man såg mig utan Ellen vid min sida. Vi var bästa vänner, oslagbara. 
Antingen satt vi i hennes vardagsrum, åt glass, grillade marshmallows och tittade på Tila Tequila, eller så stod vi mitt i ett publikhav och rockade rövarna av oss. Vi levde livet.
Sedan kom andra saker emellan, vilket ledde till att vi tappade kontakten helt. 
Inte en dag under de här tre åren har gått utan att jag har tänkt tillbaka på vår tid tillsammans, på ett eller annat sätt. Det har alltid funnits där och gjort sig påmind. Ville höra av mig flera gånger, springa hem till henne och gråta ut i hennes armar för allting kändes fel, men jag måste erkänna att jag var för feg, och alldeles för stolt.
Nu, för bara några veckor sedan, hittade vi tillbaka till varann igen.
Vi bestämde oss för att träffas och prata, och jag var så jävla nervös att allt skulle gå fel, men det kändes hur bra som helst, och vi pratade i flera timmar.

Idag fyller hon 20 år, och jag känner bara hur mycket vi har missat. 
17 år var vi då. 

Vi har mycket tid att ta igen, och jag hoppas att vi får den chansen, för jag har insett att jag mår så sjukt mycket bättre nu igen, när hon finns i mitt liv. 
Det går helt enkelt inte att skilja på oss två :)

GRATTIS Ellen på din 20-års dag, hoppas den blir awesome!  ♥


Och snälla ni, mobba inte mina ögonbryn nu haha. Var liten okej?
JET! ♥





Postat av: Sofie
2012-11-18 - 12:18:14

Åh, underbart ju! :):)

URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0