Sjuk. igen.

Trodde jag hade fått min dos sjukdom innan helgen, men HAHAHA sa livet och gav mig en dunderförkylning till.
Tackar hjärtligt för halsontet, huvudvärken och susandet i öronen. 
Passade ju perfekt nu när jag ska till Göteborg och umgås med en liten 5-månaders-människa i helgen.

Sedan undrar jag varför mor min födde en sådan MES som inte kan äta tabletter, och typ gråter av ångest när hon tar flytande medicin? Vilket lätt liv.


This, liksom.
Feel free to add me on le fb också om ni vill det. Kan dock inte lova att jag är en rolig vän.


Postat av: Sofie
2012-11-28 - 21:43:24

Nämen fyfan, krya på dig!!! Jag la till dig på fejsboook

Svar: Tack! så tråkigt att aldrig få bli frisk :(Såg det, yaaays :D
Corny

URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0