Suicide Room

Har precis kommit hem efter världens längsta och jobbigaste dag. Är trött, har feber och ska nu sätta mig och se Suicide Room igen. Såg den i onsdags kväll, och eftersom jag inte har kunnat tänka klart sedan dess så känner jag att jag måste se den igen. Det kan vara en av de jobbigaste filmer jag sett.
Den är inte läskig, men jävligt sorglig, jobbig och fin. Lite konstig också. 
Jag blev så otroligt berörd av den att jag inte somnade förrän klockan tre i onsdags, låg och stirrade rakt upp i taket. Jag vill inte tvinga ingen att se den, för den är väldigt psykiskt krävande (iallafall för mig som kunde relatera rätt mycket till den, både personligt och inte), men gör ni det så har jag iallafall varnat er om att det kan vara tufft.

Filmen är polsk, men finns att ladda ner med engelsk text.









 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0