Tre instagrammisar

Har orange hår. Lite misslyckat, men är ändå helt okej nöjd.

Köpte fina rosa hörlurar! De är från Ullared och inte så dyra.

Var på kyrkorgården med Pepan och tittade på ljusen. 
Känner ingen som är begravd i Tranås, men det var fint ändå.
 


Postat av: Sofie
2012-11-06 - 20:44:34

Du passar skiitbra i det där håret!!. Jag ser helt sinnessjuk ut i orange hahah :)

Svar: HAHA men tack!
Corny

URL: http://themusicneverstops.blogg.se


Postat av: alice
2012-11-06 - 23:06:58

re: tack så mycket!!
så fruktansvärt jobbigt.. de borde göra fler sexiga bh:ar i små storlekar, vi vill ju också känna oss fina och kvinnliga.
finns ett märke, "lilla m", på lindex som bara gör bh:ar i 75B och uppåt - så fruktansvärt dåligt och missledande namn.. :(

Svar: Jaa, när jag provar bhar är det typ ett helvetesgap mellan bh:n och tuttarna hahah :(Jag hittade en jättefin push up-bh på H&M, ganska billig också! Det är typ den enda jag trivs i nu!
Corny

URL: http://grevholm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0