Dagens diss!



Folk som skryter om att de super.
Det finns inget värre än folk som skriver på facebook hur fulla de har varit, hur mycket de drack och hur mycket de spydde efteråt. Som att det är någon tävling att vinna? Speciellt eftersom att många arbetsgivare använder sig av facebook för att se hur personen de har anställt framstår på internet, då är det ju inte så jättesmart att skriva om hur mycket man super. 
Jag personligen dricker inte mycket alkohol, och har aldrig varit full. Men skulle jag göra det, bli jättefull och spy så skulle det vara något jag hade skämts för. Hur pinsamt är det inte att man inte kan kontrollera sig själv?
Nej hörni, håll era fylleberättelser för er sjävla, för de flesta blir bara äcklade av att läsa dem. + att ni framstår som väldigt sorgliga, för att ni behöver den bekräftelsen. 

Ps. Har såklart inget emot att folk dricker alkohol. Återigen, ni får göra det hur mycket ni vill. Men sluta skryt.


Postat av: daniel sgtc sweden
2012-10-06 - 14:11:34

tror inte direkt det handlar om att skryta.
det är ju som vilken post som helst.
man berättar vad man gör/gjort.
precis som man gör på en blogg.
eller som ett vanligt inlägg på facebook.
vissa fall kan det handla om bekräftelse.

Svar: I mina ögon framstår det som "skryt" i många fall, att man måste visa alla att KOLLA VAD MYCKET JAG DRACK IGÅR OCH KOLLA VAD KUL JAG HADE HALLÅ LÄS DÅ NI MÅSTE VETA.
Corny

Postat av: Anonym
2012-10-06 - 14:13:31


du är så jävla tråkig och emot allt, låt folk "skryta" om hur kul dom hade ist för att sitta och klaga på allt, bitterfitta

Svar: Tack :)
Corny

Postat av: Pauline
2012-10-06 - 14:13:31

håller med!!!!

Svar: Såklart, du måste ju! Ses sen.
Corny

Postat av: nemå
2012-10-06 - 14:24:36

Anonym verkade ta åt sig Hahahahaha
Tycker inte heller det är coolt. Har säkert skrivit att jag varit bakis men bara för att jag vill ha medömkan. ;)

Svar: Jag merar mer sådana som ALLTID ska skriva om det osv. Men självklart kan man inte uttrycka sig utan att det ska låta fel i andras ögon :) Vill inte förklara mig över något jag tycker, men självklart så vet jag ju att jag inte kommer "stoppa" det liksom, folk får tycka vad de vill.
Corny

URL: http://findinghome.blogg.se


Postat av: Malin Persson
2012-10-06 - 14:44:43

bra inlägg!

Svar: Tack :)
Corny

URL: http://malinpersson.devote.se


Postat av: Gosia
2012-10-06 - 16:40:19

Spya i hela rummet...... lol, det vill man ju så klart få veta genom fscebook.
ÄCKLIGTTTTT

Svar: Men exaakt!!
Corny

URL: http://gosias.blogg.se


Postat av: Jessy
2012-10-07 - 14:29:02

Håller med till 100, jävligt uttjatat varenda jävla lördag och söndags morgon kommer de upp sådana statusar över hela fb minst varannan status haha.
Gillar din blogg btw!

Svar: Ja, så tråkigt! Tack :D
Corny

URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0