Myzig helgiz

Åkte ut till pappa och Pepan på lördag morgon och myste med deras nya kisse. Hon heter Tösen och har sönder alla kläder med sina klor. Har rivsår på hals, armar och mage. Man ba tack.
Men hon menar väl för hon är gosig. Hon känner sig nog bara otrygg.
 

Satte på glamoursminket och åkte på musikal. Ydre Riskteater visade Hair, och gu vilken fantastisk musikal!
Om jag har några Ydre-bor bland läsarsiffrorna så måste ni ta och boka biljetter nu! 


Idag har jag och Pepan (min syster för er som är ouppdaterade) sovit länge, ätit god mat och sett på film. Hörde en liten mus som krafsade inne i väggen (gammalt hus) och flippade totalt. Stod och hade panik i typ 20 minuter och trodde det var en fladdermus bakom dörren som skulle anfalla oss. 

Nu har jag intagit soffläge och sitter och bloggar (no shit) och ser på tv med mamsen. Ska snart gå till sängs och sova skönhetssömn innan veckan börjar om på måndag. Ni som har höstlov kan ju drömma en liten dröm om mig klockan 08.00 när jag stiger upp. 



Postat av: Pauline
2012-10-29 - 22:59:56

TÖSEN heter hon pucke XD

URL: http://paulinefriman.blogg.se


Postat av: Suneeta
2012-11-06 - 09:24:41

Vilken söt katt!! =)

Svar: Visst är hon :)
Corny

URL: http://suneetas.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0