Nu börjar jag på ett nytt kapitel.

 
Ni har nog märkt att jag inte har bloggat så bra den senaste tiden. Här ovan har ni anledningen. Även om jag inte har varit LEDSEN hela tiden så har jag bara inte haft någon lust att dela med mig av mitt liv. Har försökt att uppdatera då och då för att hålla bloggen igång, men det har inte gått så bra.
Jag mår inte dåligt, men jag försöker just nu fokusera på min utbildning, och på att "vänja mig vid mitt nya liv". 

Jag brukar se livet indelat i olika kapitel, och sedan jag började "räkna" så har jag väl gått igenom tre stycken i mitt liv. Ett av dem hette "Ellen", och det var helt enkelt tiden då vi var odödliga. Ett av dem heter "Robin" och det var under vårt förhållande. Nu börjar jag på mitt nya kapitel, som jag inte vet alls vad det kommer innehålla. 
Kanske kommer något nytt och spännande in i mitt liv och rör om totalt, kanske fortsätter det som det gör nu. 
Men det viktigaste är, att jag är redo oavsett. 


Postat av: Pauline
2012-10-24 - 22:40:15

jag älskar dig syster <3

Svar: Älskar dig också<3
Corny

Postat av: Sofie
2012-10-25 - 07:09:37

Ta hand om dig <3

Svar: <3
Corny

URL: http://themusicneverstops.blogg.se


Postat av: linn
2012-10-25 - 10:03:50

Nu är veckans blogg utsedd, en dag för tidigt! Blev det kanske du? In och kika!

URL: http://linnristorp.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0