God förmiddag!


Imorse vaknade jag ännu senare än igår, nästan klockan 10! Sedan låg jag och drog mig ett tag, och gick upp runt 11 haha! Nu sitter jag i köket och väntar på att ugnspannkakan ska bli klar (gjorde helt själv, sug på den vuxenvärlden!) och sen ska jag sätta mig och se några avsnitt av One Tree Hill. Det regnar till och från här idag, så man blir inte så pepp på att göra något alls. Tänkte gå ut och gå egentligen men vågar inte nu haha! Vill inte hamna mitt i en regnskur!
Så ser min dag ut alltså, tom och händelselös. Kanske övningskör ikväll eller något, men det tar vi då. 
Ska ni hitta på något roligt?


Postat av: jennelie
2012-09-18 - 15:36:25

sv: Tack! :D

URL: http://www.nattstad.se/jenneliee



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0