Sjuk och seg fortfarande!

Usch, idag har jag varit världens segaste människa. Hade ingen ork alls imorse så jag gick upp och hämtade frukost, och sedan slängde jag mig i sängen igen. Tittade på filmen Bang Bang, You're Dead, och gick inte upp förrän 20 minuter innan jag skulle åka till utbildningen. 
Idag var ju som sagt första dagen på serviceutbildningen jag ska gå i fyra månader, och det verkade hur kul som helst. Funderar på att inrikta mig på hotell, men behöver inte välja förrän om sex veckor så vi får se då.
Fick även veta att man kunde välja till en kurs som t.ex språk eller datakunskap att läsa på distans samtidigt, så ska nog lägga till tyska :) Kände mig pepp direkt när jag såg att man kunde välja det haha!
Nu är jag hemma, ska snart ta en dusch och sedan försöka komma igång med livet. Orkar ingenting haha!



Postat av: Danica
2012-10-03 - 15:36:56

Åh framsidan får mig att tänka på när tate går i korridoren sminkad som zombie boy... /nemå


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0