Ska jag...?



Jag hittade den här burken hemma igår, och blev sjukt sugen på att använda den. Jag vill ju egentligen blondera håret nu, men om jag bleker det en gång och har i denna toningen så kan jag ju bara blondera det sen när det lila gått ur? Måste dock tillägga att den är mer vinröd än lila inuti, så resultatet blir en överraskning!
Detta är färgen Rubine, och om någon har använt den så får ni väldigt gärna säga hur det såg ut! Googlade lite men får massa olika resultat!

Kör en för och emot lista för att cleara huvudet lite.
+ FINT!
+ Har trots allt köpt den.
+ Toningar försvinner ju efter någon månad så håret är ju inte förstört for life.

- Måste bleka håret = dyrt och skadar håret.
- Kanske inte blir som jag tänkt mig.
- Jag är ju "vuxen" nu......


Postat av: Sofie
2012-09-10 - 16:05:37

Gör deeeet!

Svar: Jag gör deet!! Köpte blondering nyss haha!
Corny

URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0