Två skumma bilder på min familj.


Alexandra, Pauline och mamma, Stockholm 2011. 
Den här bilden har blivit något av ett internskämt bland oss. Mammas fötter till exempel. Vi tog till och med en bild på Paui när hon härmade det haha. Varför de andra vinkar som galningar minns jag inte ens. Som ni nog förstår så har vi väldigt kul tillsammans, och väldigt ofta spårar det ur totalt!


Mamma, Alexandra, Jag och Pauline, Liseberg 2011.
Denna bild är så oseriös som bara går, så jag hoppas att ni inte tror att vi står sådär för att det är snyggt HAHA!
Vi tyckte det såg kul ut bara. Som sagt, det spårar ibland....




Postat av: Gosia M
2012-09-14 - 19:42:24

HAHA älskar sådana bilder! har en del sådana jag med :D

URL: http://gosias.blogg.se/


Postat av: Pauline
2012-09-14 - 23:20:23

varför hade jag halsduk och solglasögon i stockholm???


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0