Härlig torsdag

Arkivbild från någon annan dag.

Det finns ju nästan ingenting bättre än att sluta tidigt när det är världens finaste väder ute. 
Var på biblioteket förut och reserverade en bok, blev jätteglad över att den fanns men asledsen över att den var utlånad. Kommer få den om typ 3 veckor, och jag tror att den kommer hjälpa mig med mitt skrivande!
Ikväll är jag forever alone så jag tror jag ska gå och sola. Börjar nästan se genomskinlig ut för att jag är så blek haha. Dåliga gener kanske?
Hoppas ni trivs lika bra med livet som jag gör, för just nu äger det!!


Postat av: teabird
2013-04-04 - 19:18:02

Så himla underbart att läsa!! :D Känns som att livet äger för mig med, hahaha. Hoppas det håller i sig för oss bara xD lol!

Vet precis vad du menar med att sluta tidigt, hela dagen är ju kvar! Så skönt när jag bara jobbar förmiddagar nu medan det är kickass väder.

btw hatar att det inte kommer upp en länk via blogg.se saken när man skrivit inlägg som är via mobilen eller förinställda?! ALltså.... da fuq.

Svar: Hahaha men gu vad skööönt att vi båda har rest oss upp från depressionen from hell som härjade för ett tag sen HAHA!
Det bästa är ju när man har sol på balkongen HELA eftermiddagen med så det är bara att sätta sig och låta sig sakta grillas till sömns hahahha!
Corny

URL: http://teabird.blogg.se


Postat av: teabird
2013-04-04 - 19:38:48

HAHAH gud, verkligen??? Alltså det var fan det sjukaste. Jävla vinter och dumma män.... ugh! 500% DONE seriöst.... -.-" Ahahahah gu så underbart, finns det nåt bättre????

Svar: HAHAH jaa men eller hur, direkt när våren kom så ba löstes alla problem typ, kändes det som iallafall!
Corny

URL: http://teabird.blogg.se


Postat av: teabird
2013-04-04 - 19:50:36

HAHA guuu, eller hur??
Men tur att vi alltid har varandra om något (mot all förmodan) skulle hända igen xD
kramkram!

Svar: HAHA ja men jaaa man vet ju aldrig om det händer igen liksm xDPuss och lycka till asmycket imorgon <3
Corny

URL: http://teabird.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0