Helt okej torsdag (trots att det regnade)

Idag har jag bland annat gått på stan med mamma, handlat spring/jobbskor, varit på möte, skrivit ett halvt kapitel på novellen, lyssnat på Hellströms nya (är kääär) sett en fin film och Skypeat i över en timme med en Hector.
Går och lägger mig med ett gott humör (och en svag karamelldoft i rummet från nya doftljusen) och hoppas att min planlösa fredag blir lika mysig!
Natti!


Hatar egentligen att lägga upp arkivbilder i brist på annat, men en 2009-Corny kan jag ju bjuda på.


Postat av: Den där Knytten.
2013-04-18 - 22:56:43

Din torsdag låter ju hur fin som helst.

Svar: Ja, den var himla bra faktiskt! Hoppas du hade en bra dag :) <3
Corny

URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0