Bloggpaus

Tänkte att jag skulle visa lite bilder från Gotland och allt jag har handlat nu innan jag far iväg till Kungshamn på torsdag, men jag är så himla sjuk, trött och deppig pga 355 dagars väntan så det får bli när jag kommer hem igen. 
Måste ta några dagar att återställa mig. Man hinner liksom bygga upp ett helt liv under de där 8 dagarna i medeltiden, och nu är det på riktigt skitjobbigt att återgå till sitt vanliga liv. 
Ska även försöka skriva och förklara lite av vad det är jag upplever där varje år. Alla känslor är obeskrivliga, men jag vill försöka få alla att förstå. Jag vill visa de som undrar varför jag åker dit varje år, att det är det bästa som har hänt mig. 

Kommer tillbaka till internetlivet om en dryg vecka, men kommer vara ganska aktiv på facebook ändå.
Där kan ni även se alla bilder från Gotland om ni inte vill vänta!
Cornelia Corny Friman heter jag där, alla får vara min vän (om man är snäll).

Här är en fin bild på mig och mitt resesällskap, Pauline och Linnéa. De är bäst!! ♥
Där ser man även en liten skymt av mina medeltidskläder, ska visa lite bättre bilder en annan gång!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0