Linköpings Stadsfest dag 2!

Alltså gud, lördagen blev ju helt underbar! Började dagen med smultronvin och paj hemma i köket, och sedan tog vi tåget till Lkpg och lyckades den här gången ta oss in på området, haha! Såg först Robin Stjernberg som var rätt så bra, men kvällens höjdpunkt var ju lätt Darin. Trodde inte jag skulle reagera som jag gjorde haha, men jag blev 14 år på nytt! HERREGUD vad bra han var! Han spelade massa gamla låtar som alla kunde sjunga med i, och en hel del nya hits. Har så sjukt ont i kroppen efter allt hoppande och dansande haha! 

Efter konserten satt vi i gräset ett tag och förtärde vår alkohol, och sedan gick vi till BK och drack drinkar. 
Klockan 00.00 gick vi till Domkyrkoparken och såg underbara Individen och Kungarna, bästa avslutet på kvällen!
Helt sjukt bra helg i övrigt, och jag är glad att jag hade min partner in crime Ellen med mig! 
Det måste lätt göras om :D



 
 
 


Postat av: Ellen
2013-08-28 - 14:08:24

De var fett, eller inte fett så utan fettbra! hööhö.

När blir nästa gång?

Svar: Det var fett som tusan! Vi får kika vad som händer i krokarna i höst!! Vi måste gå på fler konserter!!!
Corny

URL: http://flumeriders.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0