2013

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut? Ja, en hel del saker! Såg flera av mina favoritband, åkte utomlands utan en vuxen, hade medeltidskläder på medeltidsveckan, äger en hund.

Genomdrev du någon stor förändring? Ja, jag blev blond! Och vågade klippa side cut haha! 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet iallafall haha. 

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 8 augusti, torsdagen på Medeltidsveckan. Grönsaksföreställningen på dagen i ösregn, TRIX i ruinen och sedan utomhusbio utanför kyrkan. 9 oktober när jag och Annika stod i 02 Arena i Brixton och såg Hands Like Houses och Sleeping With Sirens. Och 5 december när jag såg Pierce The Veil och Bring Me The Horizon.

Vilka länder besökte du? Tyskland, Norge och England (och Gotland) 

Din största framgång på det privata planet? Läste en tyskakurs som gick jättebra trots lite motgångar, och blev hjärtekrossad så många gånger att jag blev immun. 

Vad spenderade du mest pengar på? Resor och kläder.

Största misstaget? Misstag är ett sånt tråkigt ord. Men EN PERSON, om vi säger så.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ohja! Så himla mycket egentligen, trots att jag vid ett svagt tillfälle i somras grät att 2013 var mitt olycksår.

Saknar du något från år 2013 som du vill ha år 2014? Kärlek lol. Haha nä, det ska inte komma påtvingat. Har varit nöjd med 2013 på det planet också.

Vad önskar du att du gjort mindre? Varit ledsen över personer som inte var värd min tid.

Bästa boken du läste i år? Om att älska – Michaela Forni

Vad var din största framgång på jobbet 2013? Blev timanställd i hemtjänsten och trivs så himla himla bra. Så allt.

Något du önskade dig och fick? Fick se 4 band som jag bokstavligt talat ÄLSKAR. Och fick krama Loke Nyberg.

 Jag och finaste Loke, samt en sneaky bild på min medeltidsoutfit.

Något du önskade dig och inte fick? Nej egentligen inte.

Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Åt ceasarsallad, drack smultronvin och grät. HAHA sant faktiskt. Och pratade med My i telefonen.

Vad fick dig att må bra? Sommaren, Ellen, mitt jobb (ej nattjobbet), London, Stockholm, Berlin, Gotland, mina fina systrar OCH SÅ VIDARE. 

Vem saknade du? Agnes.

De bästa nya människorna du träffade? Typ alla random jag träffade på våra utekvällar! Och den svenska vakten i London!

Mest stolt över? Att jag har tagit mig upp varje gång jag har fallit.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Dansa mer i platåskor, resa och älska allt. Spendera mer pengar på musik, dvs ta chansen att se alla de band jag vill se, för jag vet att det är vad som får mig att må bäst. Ska även lära mig mer om vegetarisk mat, och äta vegetariskt mer än vad jag gör idag. Ska dock inte bli helt veggo, älskar kött för mycket.
Untitled



Postat av: Blubb Svensson
2014-01-01 - 18:48:37

SV: Det är lätt värt det samt när man lär sig mer om det och kryddar rätt så är det mesta mycket godare än kött m.m. Lycka till! :)

URL: http://blubbsvensson.blogspot.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0