God jul i efterskott fina ni!

Nu har jag firat klart alla mina jular! Eftersom vi har en stor och utspridd familj så får man fira flera gånger om. Har dock varit dum och inte haft med mig systemisen alls, och knappt fotograferat heller. 
I lördags var vi iallafall hos pappa och firade minijul, sedan jobbade jag på julaftonen och åt julegröt på kvällen hos min morbror + lillkusinen. På juldagen firade vi med hela släkten på pappas sida och idag med släkten på mammas sida. 
Har fått många fina julklappar, dessvärre tänker jag inte visa upp dem här (orkar alltså inte fota dem men vi säger att det finns en annan anledning)
Nu ska jag bara ta det lugnt och spela Sims resten av kvällen ;)

Tre bilder från juletiden!
1. Fejkade julstämningen på julafton pga ingen snö och jobb. 
2. Juldagsoutfit, med stretch på kjolen så julmaten fick plats hohoho.
3. Jag och systersonen min, Oscar på annandagen (idag alltså). Mitt hjärta ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0