Dagens lista

Hur har din dag varit?
Ganska händelselös. Har en "mental day off" eller vad man nu ska kalla det. Tar det lugnt hemma, pluggar, slappar. 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Om jag hade blivit kille så hade jag hetat André, om jag inte minns fel.

Vilket är ditt största beroende?
Musik och vänner! Klarar mig inte länge utan dem.

Några av mina bästa!

Vad gör du när ingen annan ser?
Gråter


Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Jag roas av det mesta, tror jag. Älskar att skratta, så jag kan nog skratta av de minsta saker. 

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Depression, igen.

Vad beställer du på krogen?
Cola

Vilken är din största skräck?
Att någon jag älskar ska dö.


Hur gör man för att ragga på dig?
Tycker inte om uttrycket "ragga". Vill inte bli uppraggad, vill bli charmad. Och det gör man genom att vara sig själv.

Vad har du funderat över på sistone?
Vad jag vill göra med mitt liv. Alltså gu, världens jobbigaste fråga.


Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Att JAG satt i en skog och grillade korv med två fina vänner. Händer typ aldrig.

När skäms du?
När jag är ensam skäms jag över det mesta jag gör. Kan inte sitta ensam någonstans och äta, t.ex.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Har aldrig varit bakfull :)

Vem är den mest kända människa du talat med?
Mat Devine, måste det ju vara!

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
"Guuud" haha.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Det har jag nog haha. Kommer dock inte på någon nu *tråkig*


Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Att jag känner mig risig och ful. Alltså inte ful överlag, men typ att jag inte orkar fixa mig.

Vad gör du när du är ledsen?
Lyssnar på musik, gråter, skriver.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Min batman-tröja, så kan man matcha med massa fint!

Har du någon gång slagit någon?
Nej, inte förutom min syster när vi var små hahaha.

Vad ser du fram emot just nu?
Linköping imorgon med Felicia! Kommer bli fettttt.



Postat av: Nathalie
2013-02-21 - 20:30:14

sv; haha åh tack ^^ jobba fram tålamodet lite i taget vetja! :D
Kram Snoorf'

URL: http://snoorf.blogg.se


Postat av: Alice Nilsson
2013-02-21 - 22:53:36

Följ mig då! :)

URL: http://anythingalice.blogg.se


Postat av: Gosia M
2013-02-24 - 13:33:40

Nice lista! Snor den och gör någon gång när jag orkar haha :D

Svar: do eeet :D
Corny

URL: http://gosias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0