60 små frågor

1. Hur gammal är du? 20 små år.

2. Hur gammal känner du dig?
Har fortfarande inte förstått att jag fyllt 18 haha. 

3. Vad har du gjort i dag? Vaknat, velat dö pga trötthet, jobbat, ätit pannkakor, pluggat tyska, och nu ser jag på tv!

4. Vilken film såg du senast? Take This Waltz. Så fin men lite jobbig. 


5. Vem ringde du senast? Hmm... kan inte ens minnas. Turistbyrån i Visby om det räknas?

6. är du besatt av någonting? Hehehehe alla som är snygga.

7. Är du rädd för blod? HAHA ja. Svimmade på naturkunskapen en gång, och kan absolut inte se på när de tar blodprov.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Ett mysigt vardagsrum, en nedsutten soffa, mamma som ligger inlindad i en filt som en burrito. 

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Göran Persson? hehehe är så insatt.

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nej.

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart!

12. När vaknade du i dag? Först vaknade jag 06.50 och var aspigg, men så somnade jag om och vaknade 8.30 och var astrött. 

13. Vilken är din favorithögtid? Julen, även fast den är stressig. Så mysigt ju!

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? HÄR *Pekar på bilden*


Nordergravar, tillsammans med ca 6000 andra människor.

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Kan faktiskt inte komma på något just nu. Antar att det är bra haha?

16. Hur vill du tillbringa din pension? Oh, det vill jag ärligt talat inte ens tänka på just nu.

17. Vad lyssnar du på just nu? Sveriges Mästerkock på tvn!

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej, var alltid så avis på alla som gjorde det i skolan. Fett coolt ju.

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Creme fraiche, oboy, havreknäcke, choklad, apelsinjuice.

20. Vem är din favoritkändis? EN? Ellen DeGeneres måste jag nog säga då....

21. Vad är du på för humör just nu?  
Lite smått sur för min tyskaläxa var svår, och trött. Men annars är jag på bra humör :)
 

22. Vilka världsdelar har du varit i? Bara Europa :c

23. Snarkar du? Nope.

24. Vilka yrken har du provat på?
Vårdbiträde på ålderdomshem....... och butiksbiträde om praktiken räknas haha!

25. Hur går du helst klädd? Tights, tröja, benvärmare. Eller svarta jeans.


26. Vilket stjärntecken är du född i? Tvilling ♥

27. Vilket är ditt favoritgodis? Har nog inget favoritgodis.... Kinder Maxi kanske? Är mer för chips.

28. Vad sa du senast? – Jaja! Till mamma.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
i högstadiet: språk & musik, i gymnasiet: tyska.

30. Vad har du på dig just nu? Mystights, sockar, linne, cardigan.

31. Vilken är din favoritaffär? Gina Tricot och Bik Bok!
 
32. Vad har du för storlek i kläder? Vet faktiskt inte, gissar alltid.
 

33. Vad har du i dina fickor? Har inga fickor haha. Men annars har jag ALLTID lypsyl. Dör annars.

34. Vad köpte du senast? Hårfärg!

35. Hur många gånger har du flyttat? 7 eller 8 gånger med familjen :)

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Åh gud. Sämsta frågan. Min dator, och två Tokio Hotel-skivor. Så kan jag lyssna på dem när jag dör.

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska! 

38. Senaste filmen du såg på bio? När var jag ens på bio??? Kan ha varit Dark Shadows!



39. Har du blivit sydd någon gång? Fick ju metallclips när jag opererades haha! Men de sydde lite på halsen... efter nån slang.

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja när jag var liten haha.

41. Vad åt du till frukost? Filmjölk och flingor lol. Exotiskt.

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Då var jag 10 år och gick i 3an i Tranås. Min bästa vän hette Emma, och jag trivdes asbra med livet. Sedan när jag var 11 så flyttade vi ut på landet och jag bytte skola.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Har ju bara övningskört än så länge haha, så nej.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Camilla som lät mig sluta tidigt haha! 

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid mig i sängen! Har ju dubbelsäng så den får ena halvan (tillsammans med dator, böcker, smink, kläder osv)

46. Vad var det sista du åt? Pannkakoooor!

47. Vem är världens vackraste kvinna? Fanny Lyckman!



48. Är du blyg?  Ja, ibland.

49. Vilken var den sista konserten du var på? Nån spelning med Hollows haha!

50. Vad heter du i andra namn? Egentligen Cornelia, för jag heter Emmy Cornelia Friman.

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej, som tur är!

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Njae, det skulle jag väl inte tro.

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Ingen? Peppa mig tack!

54. Har du några husdjur? Nej, men vill ha både katt och skäggagam och fåglar :(

55. Vill du gifta dig? Njae, det är inte ett måste.

56. Var växte dina föräldrar upp? Linderås och Rydsnäs :)

57. Har du någon gång ringt polisen? Nej faktiskt inte! Men har varit i en situation då någon annan har behövt göra det.

58. Har du svenskt ursprung? Jepp, är så svensk man kan bli!

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Haha ja. Idag kallas jag ju mestadels Corny, men även Corne och Cesan, och innan har det varit Conne, Coco, Colan osv.

60. Vilka är dina största svagheter? Typ allt..... mvh pessimisten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0