Om praktiken!


God morgon finisar!
Nu sitter jag och äter frulle, och sedan är det dags för dag numero 2 på praktiken. Som ni vet så praktiserar jag på Kappahl i Tranås, och så vitt jag vet jobbar jag 10-18 hela veckan. Nästa vecka ska jag få lära mig kassan, och så kanske jag får jobba 8-16 vissa dagar. 
Igår var som sagt första dagen, och det gick superbra. Fick hjälpa till och klä på skyltdockor (stod precis i entrén och misslyckades totalt hahaha, men det var kul) Sedan fick jag larma och hänga ut varor, och hjälpa till med lite annat smått. Det var kul så länge man höll sig sysselsatt. 
Sista timmen var det nästan inget folk i butiken, så då fick jag gå "städrundan", vilket innebär att man går runt och glor på alla kläder, hänger de i storlkeksordning, fixar lite där det ser slarvligt ut. Det var himla långtråkigt för jag hade redan varit jättenoga överallt haha! 
Men då fanns det ju lite tid över att "lära känna" butiken, och kolla runt lite. Hittade massa kläder som jag ville ha, haha!

När jag kom hem var jag så sjukt trött i huvudet och kroppen, satt och glodde på min ugnspannkaka i 20 minuter och bara SUCKADE haha! Sedan la jag mig och vilade resten av dagen, medan syrran spelade Sims bredvid mig. Vi åt lite chips, och jag orkade inte ens titta när jag tog haha, missade munnen flera gånger. 
Förstår inte hur man kan bli så trött!!! Förhoppningsvis är jag piggare ikväll för då måste jag plugga!!
Hoppas ni får en bra dag, ciao :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0