Peter Pan

Avslutar den här dagen med en av mina absoluta favoritfilmer, Peter Pan
Känner bara så sjukt mycket kärlek för den! Och jag blir alltid lika ledsen på slutet och önskar att Peter hade valt att vara en "vanlig" pojke och så hade de levt lyckliga i alla sina dagar. Även fast slutet är superfint!!







Postat av: Cornelia
2013-01-25 - 16:10:33

tjena corran ( SÅ oklart varför cornelia endast frambringar fantastiskt fula smeknamn ) hate it. hittade dig i beijers blogg, tänkte maila men tappade bort dig bland resten av inläggen. viiii hörs

Svar: Åh, vad glad jag blir, trodde inte att någon skulle höra av sig haha! Fint namn har du också ju! Och ja, smeknamnen man har fått genom åren har väl inte varit de roligaste... Men men, vad gör man?
Corny

Postat av: Matilda Tilly (:
2013-01-27 - 20:09:34

Åh min blivande man <3

Svar: Nehej du honom rör du inte!!!
Corny

URL: http://cookievirus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0