But keep in mind that I'm a sore eye with blurry vision.




Vandrar runt barbent idag, med tröja från Carlings och shorts från Pimkie. 
Fick hör att jag såg ut som Lilla My idag på jobbet (hade frisyren på bilden) Tanten tyckte det var jättesött, och jag blev jätteglad. Fler sånna tanter tack!

Imorgon börjar en ny jobbvecka (jag som precis avslutade denna, fuck my life osv.) Jobbar måndag, torsdag och fredag 7-14, samt alla nätter som vanligt. Och på tisdag ska jag nog till Ellen och gosa med nya kissungarna ♥

Ha en bra dag i solen om den är kvar hos er, hejdåååå!


Postat av: Sofie
2013-07-07 - 17:11:01

Snygging! Och gölletanten :D

Svar: Tack :* Jaa hahaha!
Corny

URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0