Lista

Nämn en bra sak med dig själv: Jag har extremt bra musiksmak, och alla borde ta efter mig.

Nämn en mindre bra sak med dig själv: Har väldigt dåligt självförtroende (men fejkar sjukt bra)

Vad var det senaste du sa högt? "Haha mmh" till min syster.

Vad var det senaste du googlade? "Kåldolmar tillagning" i ren panik på jobbet medan tanta gick på toaletten.  

Vad åt du senast? Ciabatta med skagenröra ♥

I vilken bil åkte du senast? Mors lilla röda saab!

Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? Då skulle jag vara mörkblond (typ råttblond), ha buskiga oformade ögonbryn och typ... inget mer. Har väl mest ändrat på det.

Vad är du rädd för? Mördarhissen som jag måste åka i TRE GÅNGER PER NATT PÅ JOBBET!!!1 Den hoppar igång så att man nästan lyfter från golvet, och sedan knakar den något djävulskt. Har skrivit en liten "tack och hej"-lapp ifall jag inte skulle överleva...

Vad var du rädd för när du var liten? Var redan då väldigt paranoid (dvs typ mörkrädd fast på dagen), var rädd för att bli lämnad ensam, och alla andra saker som barn är rädda för. Tomten t.ex.

Någon som inspirerar dig: Den lilla 90-åringa 40-kilostanten på jobbet som ska ut och plocka lingon helt ensam nästa vecka. Och Ellie Goulding. Och min mamma. 

Värsta smärtan du råkat ut för: När de tog bort lungdränet efter operationen. Om ni någonsin i hela era liv måste ha lungdrän, KRÄV att få bli sövda när de tar ut det. 

 


Postat av: Lilly
2013-07-13 - 21:27:53

Snygg!

Svar: Tack :)
Corny

URL: http://avocadobruden.bloggplatsen.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0