En liten tisdagslista

Ögonfärg?
Grön och orange
 
Spelar du något instrument?
Kunde spela piano förr men sedan jag sålde min keyboard så har jag tappat det helt. Tråkigt :/

Dina första tankar när du vaknar?
Eftersom jag den senaste veckan har vaknat runt 5-6 så har mina tankar mest varit "FAAAAAAAAAAAN"

Vart befinner du dig just nu?
I min nybäddade säng i mitt nystädade rum. ♥
 
Biter du på naglarna?
Nej, inte längre, men får klippa dem pga jobb :(
 
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
Helt vanliga svarta hipsters. 

Vem vet mest om dig?
Åh. Oj... Ellen tror jag. Eller My. Fast ingen vet allt liksom.

Vad vill du ha just nu?
Tid, kärlek, ett jobb, en kakadua och en läghenhet. 

Rädd för?
Att någon ska dö, att vara ensam, att jag ska missa chanser i livet.

Vill du gifta dig?
Nej inte nödvändigtvis.
 
Kommer du överens med dina föräldrar?
Jadå, mamma är ju min bästis ♥

Din hårfärg?
Platinablont i rötterna och orange/gult i längderna :)
 
Vad ska du göra idag?
Gå på förflyttningsteknik, träffa Ellen, njuta av sista dagen som 20-åring.
 
Vad ska du göra i morgon?
FYLLA ÅÅÅÅÅR YAAAAAY

Vad sover du i?
Trosor.

Något som får dig att mysa till lite?
Doften av varm människa.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0