Grattis Sverige osv



Hallå ja. Jag har nu tillfrisknat så pass mycket att jag kan vistas utomhus utan att dö, och vara vaken mer än tre timmar i sträck. Har även bara tagit en huvudvärkstablett idag vilket är rekord de senaste dagarna.
Idag var jag även så pigg att jag mellan hostattackerna blekte mitt hår några nyanser gulare. Nu är utväxten som jag vill ha den, medan resten av håret förvandlade sig till en pissgul svintotuss. Men ingen fara skedd, det sitter kvar och det kommer återhämta sig (med lite tvång). Det går ju åt rätt håll iallafall!

Just nu känner jag bara *PRAISE THE LORDS* för att jag blev sjuk på en måndag och inte precis innan helgen, för jag älskar nämligen helger. Vad ska ni göra i helgen? 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0