Blog award

Jag har fått en Blog Award av Sofie. Tack tack! ♥
Det innebär alltså att jag ska svara på de 5 frågor som hon har kommit på och sen ska jag nominera 5 personer som ska svara på 5 frågor som jag har kommit på! 
(jag tänker dock bara nominera 4)

Sofies frågor: 
1. Om du fick medverka på tv, vilket program skulle du välja att vara med i?
Åh jobbigt haha! Älskade ju Lyckan i LA, så det får nog bli det. Synd bara att jag är olycklig i Tranås istället lol.

2. Om du fick träffa en person, veeem som helst, vem skulle det vara och varför?
Vill egentligen säga Mat Devine eftersom han är min största hjälte men jag har ju redan träffat honom hahah så det vore ju lite av en waste of opportunities... Men isåfall får det nog bli Tom Kaulitz. Varför.... för att det är en dream come true och jag bara måste göra det nån gång haha!

 3. Vilken är din absolut högsta dröm här i livet?
Att få vara sådär bubblande genomlycklig en längre tid. Samt att åka till Los Angeles och se mig omring.

4. Om du fick leva en film/serie-karaktärs liv, vem?
Alltså vill egentligen säga Peyton Sawyer (One Tree Hill) men eftersom hennes liv typ suger genom hela serien så kanske inte ändå... Men jo, jag säger henne ändå!

5. Vilka är dina favoritnamn, kille & tjej?
Tror inte jag har några speciella favoritnamn sådär, men jag gillar lite ovanliga namn (Typ Cornelia haha)

Jag nominerar nu: Ellen, Linn, My och Elina!

Mina 5 frågor till er:

När är du som allra lyckligast?
Vart vill du helst resa?
Vad är det dyraste du har köpt?
Vilken låt kan du inte leva utan?
Hur ser ditt liv ut om 10 år?



Postat av: Julia - Fotograf i Skåne.
2013-03-05 - 21:58:44

Tja! Gillar du tävlingar och kläder? Då är nog min tävling något för dig! Du kan vinna ett presentkort på 400 kr på http://imagecollection.se! Va gärna med.
http://juliasphotography.blogg.se/2013/march/tavling.html#comment
Kram!

BER OM URSÄKT OM DU INTE GILLAR SÅNA HÄR KOMMENTARER.

URL: http://juliasphotography.blogg.se/


Postat av: Sofie
2013-03-06 - 11:53:50

Wohoo :D

URL: http://themusicneverstops.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0