Jakten på lycka

Nu tänkte jag att vi skulle prata om livet lite här på bloggen. Och vad som egentligen är lycka. 
För mig har lycka många ansikten, så jag tänkte lista några av dem.

Lycka för mig är:
- Att vara trygg i sin tillvaro.
- Att ha ett stabilt liv.

- Att ha fina människor i sitt liv.
- Att kunna se det stora i det lilla.
- Kärlek, närhet, vänskap, frihet. 

Jag jagar ständigt trygghet. Jag är ofta otrygg med mig själv, och andra människor. 
Jag vet inte riktigt var jag ska leta, så jag letar på fel ställen. Blir ofta sårad.
Kastar mig gärna in i saker, släpper in människor i mitt liv som jag egentligen inte litar på, och så blir det fel.
Så, lycka för mig är att hitta människor som jag kan lita på, och som kan göra mig trygg. 

Vad är lycka för er?





Postat av: Sofia
2013-03-18 - 20:15:53

filmen var sjukt bra :D

Svar: Ska nog ta och se den med :D
Corny

URL: http://byfia.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0