New in - haircolor



Jaa kompisar, så här går det när hårfärgsnarkomanen Corny kliver in på Åhléns och ser att de har REA på hårfärg!?!?!? Tänkte att om jag kanske bleker mitt röda en liten nyans innan så får det en varmare lila ton...?
Aja det är bara att testa! Vet inte när det blir dock, men rätt snart för utväxten börjar ta över.

För övrigt så fick jag en väldigt konstig AVI från Posten idag! Eller ja, den var helt normal egentligen, men det står ingen avsändare, och jag kan verkligen inte komma på vad det är. Vad jag vet så har jag varken beställt eller vunnit något :S
Återkommer om detta mysterium ikväll när jag har hämtat ut det haha!


Postat av: J O Y ▲
2013-03-29 - 13:50:49

Åh sjukt snyggt med lila ju! *_*

Svar: Jaa det kommer nog bli himla fint :)
Corny

URL: http://joysilver.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0