"now don't be crazy yes now of course you can stay here"



Jag känner inte igen mig själv. Det känns som att jag har tappat bort den delen av mig som jag hade mest kontroll över. Jag korsar gränser som jag själv har satt upp, går utanför mina egna ramar. Släpper kontrollen fastän jag är livrädd för sådant. 
Jag önskar att jag kunde skriva mer om känslor här på bloggen. Att detta kunde vara en plats där ledsna människor skulle kunna komma till och känna igen sig, förstå sina egna känslor. Men eftersom jag inte vill hänga ut folk, såra osv, så kan ni istället, om ni vill, höra av er till mig. Lämna en kommentar så kan vi prata.
Jag tror att man lättast hjälper sig själv genom att hjälpa andra.


Postat av: Evve-Normal is boring!
2013-03-24 - 20:38:03

Veckans Blogg är dragen, kika in och se om det va du ---> http://evvesliv.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2-3-4.html#comment

URL: http://evvesliv.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0