Plz hair



Borde klippa mig så att håret kan få växa fortare :< Synd bara att jag är lat OCH pank.
Och för att slippa få fler personer efter mig angående mitt hår, det är blött i topparna på bilden, så det är alltså inte slitet. Mitt hår är faktiskt väldigt fint för att vara färgat så många gånger och inte klippt alls lika ofta. Men jag tar hand om det like normal people do, med inpackningar och sånt :) Tack o hej



Postat av: Alice Nilsson
2013-03-21 - 23:27:20

Varför ska du klippa dig för att håret ska växa snabbare om ditt hår inte ens är slitet? O:

Svar: Jo alltså, lite slitet är det ju pga att jag inte klippt mig på så länge, så om jag klipper topparna lite grann så börjar det ju växa igen :) Men det är ju inte risigt, som många verkar tro!
Corny

URL: http://anythingalice.blogg.se


Postat av: Mathilde
2013-03-22 - 00:16:33

SV: Tack så mycket. =)

(tack för din kommentar och sorry för der sena svaret)

URL: http://carmenmathilde.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0