Top Model Sverige


Har precis sett senaste avsnittet av Top Model Sverige, det när Jasmine åker ut, och jag blir bara mer och mer besviken. Alla mina favoriter har åkt ut, så nu får jag väl heja på Shams då eftersom hon verkar vara den enda som är värdig att vinna av de som är kvar.

Sedan måste jag bara uttrycka min irritation över en annan sak, och det är programledaren Caroline. Förlåt mig men hon måste ju vara århundradets sämsta programledare?? Det enda hon utstrålar är osäkerhet och hon låter som att hon läser direkt ur manus, noll inlevelse. Är inte hon någon känd modell? Hur kan de kräva att deltagarna ska vara så självsäkra framför filmkameran om hon själv uppträder som om hon har en pinne där bak?
INGENTING som kommer ur hennes mun låter ju äkta, och den där engelskan </3 
Helt ärligt så förstår jag inte hur hon kan ha lyckats så bra i modevärlden när hennes utstrålning och språk är beyond horrible och hennes panna ser ut som månens yta...
Ursäkta min bitterhet, men Top Model Sverige väger absolut inte upp till några av mina krav i år. 

Vad tycker ni själva? Vem tycker ni ska vinna?



Postat av: cookie
2013-03-05 - 13:58:24

den jag ville skulle vinna är ute nu :C

Josefin T skulle lätt vunnit så bryr mej inte vem som vinner BARA det inte är pamela. haha

Svar: Jag höll också på Josefin T ända från början, så sjukt tråkigt att hon skulle åka ut pga sin nacke :S
Corny

URL: http://cookielicious.blogg.se


Postat av: cookie
2013-03-05 - 14:12:34

ja precis dumma nacke XD :C

URL: http://cookielicious.blogg.se


Postat av: Gabriella
2013-03-05 - 15:37:46

Jag håller fullkomligt med. Ingenting jag har hört Caroline säga i panelen eller i sina "sms" eller vad fan de nu kallas låter genuint. Otroligt påklistrat. Jag skäms för hennes skull när hon dyker upp i bild. Sorgligt. Hon är säkert urduktig till sitt yrke, men som programledare är den en skandal.

Jag personligen tycker otroligt mycket om Malin, men det grundar sig mer i att jag är tagen av hennes personlighet snarare än hennes potential som modell. Josefin G's attityd är så himla trist. :(

Svar: Ja men exakt, så otroligt tillgjort!!Gillar också Malin rätt mycket, men tror ändå inte att hon kommer vinna!
Corny

URL: http://damina.net



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0