2009

Hittade de här gamla bilderna gömda på min facebook. Fan vad jag försökte vara scene hahaa!
Men trots att bilderna är av sämst kvalitet pga en pissdålig kamera, så var det ändå under den här tiden som jag hade mest inspiration och fantasi när det kom till fotografering och redigering. Inspirerades mycket av Miryam Säter, vilket syns rätt väl.
Ibland har jag sett tillbaka på bilder från den tiden och tänkt "vad hände med den där lusten?" Idag har jag ingen inspiration alls till bra bilder, så himla tråkigt.

Jaja, allt har väl sin tid. Och detta var en.





 


Postat av: jessy
2013-11-24 - 16:55:43

Hejsan, nu är VINNAREN AV VECKANS BLOGG utvald! kolla om du var den som vann :D
om inte var gärna med och tävla igen om att bli NÄSTA VECKANS BLOGG kram

URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0