Sylwia



Någon som jag skulle vilja klä ut mig till på Halloween är Sylwia från Suicide Room. Inte så himla svårt heller, bara att göra fakedreads av typ garn, sprayfärga håret och sedan måla sig lite i ansiktet.
I år ska jag dock jobba bort hela halloween, så orkar inte bry mig. 



Postat av: Lilly
2013-11-01 - 19:12:20

Åh önskar jag kunde göra fakedreads av garn och sätta i mitt hår. :D

Svar: Det är nog inte så svårt :)
Corny

URL: http://babydollsugardust.blogg.se/


Postat av: teabird
2013-11-02 - 19:34:10

Åååååhhhh jag jobbade också under (riktiga) halloween för första gången sen jag fick min hjärnskakning och sen streptokockerna of doom och sen när alla har planer i efterhand nu under helgen är man helt slut. Förstår verkligen hur du känner, känner likadant själv hahaha!

Svar: Hahaha men EXAKT!! Är ledig imorgon så har kvällen fri ikväll och har fått två erbjudanden om fest (vilket såklart aldrig händer annars) MEN ÄR FÖR TRÖTT???
Corny

URL: http://teabird.blogg.se


Postat av: teabird
2013-11-03 - 21:16:12

hhaahha alltså är alltid så man ba EH NEJ har jag inte kunnat förbereda mig minst 6 mån med min costume så.... nope. *gör alltid allt helhjärtat eller inget alls pga varför göra något alls om det inte sker helhjärtat????*

Svar: hahaha ja men eller hur, och palla va zombie SOM ALLA ÄR VARJE ÅR?? SOM BA MÅLAR ETT SÅR I PANNAN O BA OOOH JAG ÄR DÖÖÖD WÄWÄWÄWÄÄ.Vill va något som BETYDER något mer. :(
Corny

URL: http://teabird.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0