Syndrom

Alltså fy tusan vilken jävla kväll jag hade igår!
Jobbade till 18, och sprang sedan hem till mig där Ellen väntade, fixade mig och sedan drog vi till Ewelina på förfest. Ellen och jag rockade våra platåskor så det stod härliga till, vi var lätt snyggast i stan!
Framåt 23 drog vi till Statt där det var dags för Syndrom, och hela stan var där! Så himla kul!
Dansade i fönstret, dansade på golvet, dansade på toaletten, dansade på gatan. 

Träffade hur mycket kul folk som helst, från olika stadier i mitt liv; gammal dagiskompis, högstadiekärlek, gymnasiebästis, vikariekollega, + MASSA andra!

Tog tyvärr inga bilder på mig innan vi drog, så här kommer två suddiga mobilbilder!
May or may not ha kört lite för mycket drinking games...
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0