Klockan tickar, du känns så jävla grå.


Som en handgranat som exploderar i min hand, jag exploderar i din famn.

Såg nu att jag har ovanligt många besökare här idag, och framför allt igår. Var kommer ni ifrån?
Ni sa inte så mycket när ni susade förbi, men det gör ingenting. Ni är välkomna ändå!

Idag har jag (i tidsordning) : Jobbat, sovit, jobbat, sovit (är trött okej???) duschat, bråkat med hunden, London-packat. Snart är jag färdig med det, och då ska jag gå ner på Willys och unna mig något gott till ikväll. Har nämligen gått och blivit rik på senare dar (hittade 50 spänn på marken och vill göra av med bevisen innan jag blir avslöjad.)

Imorgon kommer jag åka ut på landet och flytta möbler tills på söndag, och då åker jag till Motala som är mitt första stopp på London-resan. Resesällskapet bor nämligen där. Kommer uppdatera något här om jag hinner, men utöver det så hörs vi om en dryg vecka igen! Då kommer jag hem som en helt ny människa, och kanske med en brittisk kock? Har alltid önskat mig en sån. 



Postat av: Belinda Breed
2013-10-03 - 18:17:29

jääättefin bild!

URL: http://belindaz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0