Ellie Goulding på Fryshuset



Igår blev det bestämt att jag och My ska gå på Ellie Goulding i Stockholm i januari! Så himla kul!
Har velat se henne live hur länge som helst, och äntligen får jag chansen!
Känns som att jag har så himla mycket att se fram emot det kommande halvåret. Förutom detta åker jag till London om 23 dagar med Annika och ser Sleeping With Sirens live (kan knappt fatta att det är påväg att hända omg), och i december åker jag upp till Stockholm (förhoppningsvis med Ellen och Simon) och ser Bring Me The Horizon och Pierce The Veil på Fryshuset.
Tänk vad hösten kan vara bra ändå. 

Vill ni också gå på Ellie så kan ni köpa biljetter HÄR.



Postat av: teabird
2013-09-17 - 21:08:03

sååååå taggaaaaaaaaaaaaaaaaaad :D :D
kommer bli så himla kul! åh :D

URL: http://teabird.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0