Har haft en himla härlig helg! (och den är inte ens slut)


I torsdags åkte jag till Ellen. Vi färgade varandras hår och var nere i "byn" och tävlade i en slags poängjakt. Himla kul! 
Just nu är jag ganska gulhårig igen men det ger sig efter ett par tvättar med silvershampoo.

I fredags var jag hemma medan Ellen jobbade. Passade på att prova deras kläder och diska deras disk. (jagade även ut en och annan mus)
Sedan åkte vi till hästapållarna och red ett tag.

På kvällen nalkades det trerätters med vin. (Simon hade även kommit hem, därav den extra tallriken)
Förrätt: Potatis- och purjolöksoppa med lantbröd.


Varmrätt: Grillad fläskfilé med potatisgratäng och baconinlindad sparris. (får jag dö och äta samtidigt så väljer jag sparris tack)


Efterrätt: Fruktsallad med glass och Rosa Pantern (som blev blå pga experiment med karamellfärg)

Efter ett par glas valfri dricka och några cider var vi såhär glada. Då gick vi på promenad och väckte halva grannskapet.

Nu är det lördag kväll, och jag ska vara hemma och äta chips och se på serier. Jobbar imorgon så måste vila ut mig :) Hoppas att ni har en fin helg allihop!


Postat av: Lilly
2013-09-16 - 15:59:53

Mumms vad god mat.

Svar: Jaa asså gud, det var himmelskt!
Corny

URL: http://babydollsugardust.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0