Rastlös.



Min enda lösning för att komma undan höstdeppighet är att sysselsätta mig med andra saker så att jag inte hinner tänka. Jag jobbar, promenerar, skriver. Försöker umgås med alla på samma gång.
Men när jag inte har något att göra blir jag så extremt stressad på grund av det, vilket orsakar ännu mer deppighet. 
Går runt och är rastlös precis hela tiden, och det gör att jag blir så deppig att jag bara vill ligga på golvet och stirra på ingenting, vilket jag inte kan pga kan inte sitta still.
Känns som att jag går i 100 km/h och varje gång jag saktar ner får jag panik.
Någon som har ett litet tips som kan fungera?



Postat av: moa
2013-09-27 - 23:03:46

Svar: Jag vill jättegärna se One Direction och funderade på biljett, men... Har ingen att gå med, haha! Ska du försöka få biljett? :)

Svar: Fick ingen biljett :/ Det fanns sittplatser kvar men vi vill ha ståplats, så vi tänker vänta och se om man kan få på annat sätt :) typ tradera och så :)
Corny

URL: http://moathemoses.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0